Educarea spirituala a copiilor Mărește

Educarea spirituală a copiilor

Educarea spirituală a copiilor

Autor: Peggy Joy Jenkins
Editura: Livingstone
ISBN: 978-606-8545-02-8
Număr pagini: 192



Mai multe detalii

Educarea spirituală a copiilor

Haideţi să îi învăţăm pe copiii noştri că oamenii nu sunt doar nişte corpuri sau forme pe care le vedem, ci şi nişte fiinţe spirituale multidimensionale aflate aici pentru a se bucura de experienţa fizică.

Este datoria noastră să-i învăţăm pe copii să se asculte pe sine pentru a înţelege limpede care sunt scopurile lor aici şi dorinţele inimilor lor. Apoi trebuie să le oferim uneltele - principiile universale - pentru a putea crea aceste dorinţe. Când mintea şi inima sunt aliniate, ei vor cunoaşte fericirea.

Cu cât le amintiţi copiilor că sunt legi spirituale şi mentale care funcţionează în această lume şi că prin ele creează experienţele lor, cu atât mai puţin se vor simţi victime ale circumstanţelor.

Vor avea mai mult control asupra vieţii lor, a sentimentului de uniune cu ceilalţi şi bucurie interioară. Nu vor ceda cu uşurinţă în faţa anxietăţii şi fricii, cele două blocaje cumplite ale capacităţii de învăţare şi a fericirii.

Vor fi mai puţin afectaţi de dovezile false infiltrate în conştiinţa de masă şi care par atât de reale.

De reţinut: felul în care îi modelăm noi este mai important decât orice lecţie! Trebuie să întruchipăm conştiinţa pe care ne-o dorim pentru ei.

Intenţia acestor lecţii prezentate în carte este să-i ajute pe copii să înţeleagă că Universul este un loc ordonat şi binevoitor. Starea lumii este o stare mentală colectivă. Pe măsură ce copiii noştri înţeleg puterea creatoare a gândurilor lor, precum şi a celorlalte principii universale, vor juca un rol important în vindecarea lumii noastre.

Aceste lecţii se bazează pe principii universale - principii care rămân valabile indiferent de ţară, cultură sau religie. Luaţi în considerare crearea unui grup de suport familial în jurul acestor idei.

In fiecare săptămână, la o întrunire de familie, alegeţi o lecţie pe care să vă axaţi pentru perioada următoare, puteţi alege la rând sau aţi putea deschide cartea la întâmplare.

Este un exerciţiu bun pentru fiecare membru al familiei, deoarece aceasta nu e doar o carte despre instruirea copiilor, ci despre instruirea copilului care se află în noi toţi.

………………………

Fragment din cartea Educarea spirituala a copiilor

…afirmaţiile, aşa cum sunt folosite în această carte, sunt afirmaţii pozitive despre ceea ce suntem şi ceea ce putem deveni sau putem experimenta. Sunt folositoare în rolul lor de agenţi ai schimbării — ca unelte care ne ajută în desfăşurara schimbării pe care ne-o dorim în gândirea şi experienţa noastră. Această schimbare e vizibilă în lucrurile pe care le credem despre noi înşine.

Avem nevoie să creăm o armonie între percepţia noastră de sine şi perfecţiunea divină care deja există înăuntrul nostru.

Credinţele noastre sunt stocate în spaţiul subconştient al minţilor noastre. Ele sunt formate din emoţii, frici, îndoieli, evenimente reale şi opiniile acceptate ale celorlalţi. Ele acceptă gândurile negative la fel de uşor precum acceptă gândurile pozitive, şi ele creează ceea ce simţim că e adevărat în cazul nostru.

Iată unde putem folosi ca instrument aceste afirmaţii. Afirmaţiile ne pot ajuta să contracarăm unele dintre lucrurile negative pe care ni le-am spus noi înşine sau pe care le-am acceptat de la alţii. Din cauză că suntem cu toţii spirite, suntem, în esenţă, perfecţi. Avem tot dreptul să invocăm această perfecţiune.

Afirmaţiile lucrează foarte repede cu copiii mici deoarece copiii sunt mai aproape de adevărul despre ei înşişi. Nu au în spate la fel de mulţi ani de „spălare pe creier", aşa cum avem noi, majoritatea adulţilor.

Noi adulţii am folosit în mod inconştient afirmaţii negative aproape toată viaţa noastră, atrăgând în felul acesta multe situaţii nedorite. Afirmăm negativ atunci când spunem „Nu pot să fac asta"; „Sunt atât de obosit"; „Cred că mă îmbolnăvesc"; „Citesc atât de încet"; „Nu stau bine cu gramatica" sau „Am o memorie proastă".

De obicei acest tip de afirmaţie sau auto-negaţie este purtată pe nesimţite în „monologurile" noastre interioare (acel flux constant de verbalizare internă).

…………………

…afirmaţiile îmbrăcate cu emoţie au puterea de a impregna minţile noastre subconştiente pe parcursul procesului de osmoză, la fel cum o rădăcină de ţelină devine roşie atunci când e scufundată într-o apă colorată cu roşu pe care o absoarbe. Alte analogii folositoare se află în lecţia „Puterea afirmaţiilor".

Afirmaţiile trebuie să fie credibile pentru minţile noastre conştiente înainte de a putea fi complet acceptate de minţile noastre subconştiente. Părţile subconştiente din minţile noastre sunt capabile să creeze.

Asta înseamnă că vor da formă la ceea ce noi credem acum că este adevărat în ceea ce ne priveşte. E vorba de sentimente, nu cuvinte, care conturează noua realitate.